måndag 5 oktober 2009

Ami vill läsa något långt! Så varsågod..

Hejsan bloggen!
Idag har jag varit på skolan som vanligt.. TRÅKIGT!
Nu är jag hemma och Ami ringde...


Ami: Hilda kan du göra ett långt inlägg?
Jag: Varför ska jag det?
Ami: För jag vill ha något att läsa =)
Jag: Vi får se..


Så okej! Jag gör väl ett långt inlägg då.

Hur ska jag börja?! Hmm.... Ja! På skolan så hade vi lite svenska och sen efter det hade vi musik sen so/no och sist men inte minst BILD =)
Det är jobbigt att göra "långa inlägg" så jag gör det till ett mellan långt inlägg istället!
Förresten imorgon ska jag och Ami spela tvärflöjt! Ja! Det ska bli så kul =)
Och nu är inlägget klart!
Förlåt Ami att det inte blev så långt ;)

1 kommentar:

Hej! Tack för att du vill kommenter här hos mig♥ Det betyder mycket för mig!
♥Kram Hilda♥